wtorek, 28 sierpnia 2007

Zdjęcia działki nr 3 z niedzieli

Wspominałem, że w niedzielę wpadliśmy na działkę, popatrzeć, zrobić parę fotek.

No to fotki i spostrzeżenia.

Najpierw zdjęcie sąsiadów od strony południowo zachodniej. Wykonane z grubsza od strony drogi, którą miałem za plecami po prawej stronie.

From Działka i dom

Widać zielony dom. Całkiem nowy. Kalenica ustawiona równolegle do drogi.

Teraz drugie zdjęcie. Oto widok na północno-wschodnią stronę działki, aparat skierowany na północny zachód, w kierunku drogi, prostpadle do niej.

From Działka i dom

Oto drugi dom. Nowy, w trakcie budowy. Kalenica równolegle do drogi. Wygląda nieco nieproporcjonalnie, prawda? Tak jakby musiał się za wszelką cenę zmieścić na wąskiej działce...

I to właśnie mnie martwi. Martwi mnie, że w warunkach zabudowy, jakie dostanę, będzie ustawienie kalenicy równolegle do drogi. Czyli większy wymiar domu wyjdzie mi tam, gdzie mam mniejszy wymiar działki. Wprawdzie tani dom, który chcę zbudować, występuje w kilku wersjach o różnej wielkości. Najkrótszy ma 8,40 m, co przy mojej działce akurat powinno wystarczyć. Ale ja go kiedyś chciałem rozbudować... Jak będę miał go rozbudować, jeśli postawię go "w poprzek"?

Bez dokupienia kilku metrów działki się chyba nie obędzie...

Ahaa, teraz ciekawostka. Kliknij na drugie zdjęcie, potem "slideshow", albo ręcznie przewijaj zdjęcia w prawo. Zobaczysz całą północno-wschodnią stronę działki.

Brak komentarzy: