niedziela, 5 października 2008

Przygotowania do zagospodarowania dzialki

Powoli zaczynamy myśleć konkretnie o tym, co i gdzie na naszej działce zbudujemy.

Kilka dni temu znalazłem naszą działkę na Zumi.pl. Nie, żeby wcześniej jej nie było, ale dopiero niedawno nasze okolice pojawiły się na zdjęciach satelitarnych wysokiej rozdzielczości. Naszą działkę widać tutaj. To ten długaśny pasek porośnięty po lewej stronie przez sad śliwkowy a po prawej przez jakieś drzewa-samosiejki.

Znalazłem sobie jakiś program do inżynierskiego rysowania, wkleiłem do niego zdjęcie satelitarne i powoli zacznę planować rozmieszczenie:
  • domu,
  • przydomowej oczyszczalni ścieków,
  • ogrodu,
  • ziemianki,
  • garażu,
  • domu gospodarczego / mojej pracowni,
  • domku holenderskiego, do którego planujemy się tymczasowo przeprowadzić w przyszłym roku.
Zdecydowana większość tych obiektów stanie na terenie dzisiejszego sadu, więc będzie trzeba przynajmniej jego część wykarczować. Tak na oko z 1/3 co najmniej...

Szczęśliwie dostałem na prezent ślubu pilarkę spalinową, będzie sporo zabawy zimą a i szwagier będzie miał czym palić w kominku. :)

Brak komentarzy: