czwartek, 6 sierpnia 2009

Czyżby nowy pomysł na lokalizację domu?

Przez dłuższy czas spodziewałem się, że w najbliższym czasie wydamy trochę kasy i kupimy sąsiednią działkę. Chcieliśmy to zrobić od razu, gdy sąsiedzi spuszczą z tonu i obniżą cenę tak ze cztery razy. Pisałem o tej działce wcześniej -- na razie kosztuje 220 000 PLN za ok. półtora hektara (16 PLN / m2).

A tu tymczasem okazuje się, że może za mniejsze pieniądze kupimy całe gospodarstwo -- 8 hektarów ziemi plus zabudowania. Wprawdzie w zupełnie innym miejscu w Polsce, bo w woj. kujawsko-pomorskim, ale to inna historia. Okazało się bowiem, że kolega z pracy sprzedaje swoje gospodarstwo.

W niedzielę jedziemy je obejrzeć. Widziałem zdjęcia, bardzo mi się spodobało. Żonie mniej, ale jestem przekonany, że gdy będziemy na miejscu, to i jej się spodoba. :D

Brak komentarzy: