sobota, 10 października 2009

Październik na działce

Październik, złota polska jesień. Żółte i czerwone liście na drzewach, miejscami też zielone. Ładna pogoda, słońce i ok. 14°C. Wszystkie te czynniki mocno zachęciły mnie, by dziś pojechać na działkę. Zobaczyć, co tam ciekawego...

Rzecz jasna wziąłem ze sobą aparat i zrobiłem trochę fotek. Niektóre nawet się udały. ;)



From Działka i dom

To miejsce staram się fotografować przy każdej okazji. Dzięki temu mogę obserwować zmiany pór roku i wzrost drzewek. Dla porównania, zdjęcie wykonane w tym samym miejscu dwa lata temu, w październiku 2007 r. Ładnie sosenki urosły, prawda? ;)



Jeden z posadzonych wiosną ozdobnych krzewów, które dostaliśmy od dziadka żony. Rośnie na końcu sadu. O tej porze roku wygląda najładniej. :)



Widok na żółknące liście śliw w sadzie. Jak widać, tylko mniej więcej połowa z nich zaczyna żółknąć.



Rachityczna wierzba energetyczna. Posadzona, o ile dobrze pamiętam, jeszcze w 2008 roku, chyba jesienią. Nie bardzo udało się jej wyrosnąć... Fakt, że powinienem był moją mikroplantację wyplewić z chwastów, a tego nie zrobiłem.



Miskant olbrzymi. Dostałem od znajomego wiosną jedną dużą sadzonkę. Podzieliłem ją na 4 części. Wysadziłem niemal od razu. Dopiero gdzieś w połowie lata udało mi się zaobserwować jakiś efekt tego posadzenia. Teraz trawa jest wyraźnie wyższa od otaczających ją chwastów. W tle druga sadzonka.

Brak komentarzy: