niedziela, 18 lipca 2010

Zgłoszenie robót budowlanych

Jako że trzeba kuć żelazo póki gorące i trochę gonią mnie terminy, w piątek przesłałem (faksem i pocztą) do starostwa zgłoszenie zamiaru budowy domku gospodarczego.

Oczywiście formularz wziąłem ze strony internetowej starostwa (a dokładniej z Biuletynu Informacji Publicznej) i przerobiłem po swojemu. Do zgłoszenia dołączyłem:
  • mapkę z zaznaczoną lokalizacją budynku (kserokopię),
  • rysunki elewacji i rzut przyziemia,
  • krótki opis techniczny budynku,
  • kserokopię aktu notarialnego,
  • kserokopię wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego,
  • oświadczenie o posiadaniu prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (znów przerobiłem wzór oświadczenia ze strony starostwa).
W tym tygodniu we czwartek lub piątek zadzwonię do nich i zapytam co i jak.

Oprócz tego w piątek pojechaliśmy zanocować na działkę, w sobotę przegonił nas stamtąd upał. Poza tym obejrzeliśmy dwa domy do kupienia -- jeden w piątek (totalna ruina za kupę kasy), drugi w sobotę (dom do wykończenia, bez kanalizacji i łazienki, bez szamba, bez centralnego ogrzewania, za to z eternitem na dachu oraz łącznie 5 ha ziemi, za rozsądne pieniądze). W tym tygodniu spróbujemy obejrzeć jeszcze jeden.

Brak komentarzy: