poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Papierologia pod koniec sierpnia

Pora na króciutki raport dotyczący dotychczasowej papierologii, którą załatwiam do budowy domku gospodarczego.

Po pierwsze, mam już uzgodniony przebieg ogrodzenia na działce z powiatowym zarządem dróg. Załatwiła mi to żona, bo sam nie miałem kiedy do Skierniewic pojechać. Teraz mogę udać się do PGE ZEŁT i podpisać umowę.

Po drugie, minął już chyba czas na sprzeciw Starostwa w sprawie zgłoszenia robót budowlanych, czyli planowanej budowy domku gospodarczego. Słoma na działce już jest (za 104 kostki z transportem zapłaciłem 350 PLN), jeszcze trochę trzeba dokupić.

W ten weekend się przeprowadzaliśmy, więc nie było czasu pojechać na działkę na dłużej i dociąć drzewa. Poprawiliśmy tylko mocowanie plandeki na stercie słomy i podkarmiłem pszczoły w ulu. Dowiedziałem się za to, że tę pompkę do paliwa daje się dokupić i teraz tylko muszę pojechać i to załatwić. Kolejne roboty na działce zaplanowałem na najbliższy weekend.

W końcu za jakieś półtora tygodnia powinienem się brać za budowę...

Brak komentarzy: