sobota, 23 października 2010

Sezon chyba można uznać za zamknięty

Tegoroczny sezon budowlany na naszej działce chyba można już uznać za zamknięty. Kolejne weekendy mijają a ja nie mogę tam pojechać i nic zrobić. Dwa tygodnie temu byliśmy na weselu. W ubiegłym sobotę miałem zajętą na szkolenie. W ten weekend mamy dwie imprezy rodzinne. W kolejny przypada 1. listopada. Za dwa tygodnie mamy długi weekend, ale to już prawie połowa listopada i nie spodziewam się, by pogoda pozwoliła na zrobienie czegokolwiek.

Choć w sumie to mnie do szczęścia wystarczy, żeby nie padało. Może być zimno, może być nawet mróz, na montaż drewna to spokojnie wystarczy... :)

Spróbujemy chociaż ten czas poświęcić na pooglądanie domów do kupienia w okolicy. Jutro jesteśmy umówieni by obejrzeć dom o powierzchni 120 metrów kwadratowych za 100 000. Dom z lat 1970-tych, działka ok. 1 000 m² (czyli za mała jak na moje potrzeby). Zobaczymy, co jest ten dom warty.

2 komentarze:

ujemny pisze...

Szkoda, liczyłem, że zajadę pomóc kostki poukładać, a tak to ty będziesz musiał przyjechać do mnie na koniec sierpnia pomagać :)

Krzysztof Lis pisze...

Zobaczymy, co da się zrobić. :)