poniedziałek, 24 stycznia 2011

Mapki do celów projektowych zamówione

Wreszcie udało mi się umówić z geodetą na wykonanie mapek do celów projektowych. Wreszcie, bo rozmawiam z nim mniej więcej od pierwszej połowy grudnia, czyli dobrze ponad miesiąc. I pewnie mógłbym już dawno zamówić wykonanie tych mapek u kogoś innego, ale jako że ten akurat pan wygrał mój mini-casting na geodetę (czyt. przez telefon wydał się najbardziej kompetentny i udzielił mi odpowiedzi na wszystkie moje pytania plus dołożył od siebie trochę informacji, o które nie zapytałem), to zdecydowałem się na niego poczekać.

Do tabelki na dole bloga dopisałem 300 PLN brutto zaliczki na wykonanie mapek.

2 komentarze:

Piotr Maruszak pisze...

Co wchodzi w skład wykonanie takiej mapki? Pomiary na budowie i rysunek? Jakieś dodatkowe biurokratyczne czynności?
300zł to chyba nie dużo jeżeli przeliczy się na 1h pracy takiego specjalisty.

Krzysztof Lis pisze...

Najpierw trzeba zgłosić robotę do starostwa, a ponieważ w ramach opracowania (działka + okolica) mieszczą się tereny dwóch starostw, więc ta robota jest podwójna. Potem się odbiera dokumentację ze starostw, robi pomiary aktualizacyjne, później protokół z pomiarów się zgłasza z powrotem do starostwa.

Te 300 PLN to tylko zaliczka. Docelowo zapłacę w najlepszym przypadku niecałe 900 PLN.