niedziela, 13 marca 2011

Skrzynka i przedwiośnie na działce

Korzystając z okazji, że byłem dziś w Żyrardowie, podjechałem na działkę. Chciałem się upewnić, czy rzeczywiście elektrycy postawili skrzynkę na mojej działce, a nie u sąsiada. ;)

No i na szczęście okazało się, że skrzynka stoi tam, gdzie trzeba.

Przyłącze elektryczne

Nawet wielkiego syfu po sobie nie zostawili, tylko trochę śmieci. Tu akurat na zdjęciu tych śmieci nie widać...

Słup i skrzynka

Poza tym przespacerowałem się po działce, poprawiłem plandekę na drewnie na budynek gospodarczy, które wyglądało tak:

Słoma i drewno

Dotarłem też do ula i zaściółkowanej kartonem grządki.



Szkoda, że nie wziąłem ani aparatu ani kamery, bo musiałem fotki porobić telefonem komórkowy. :(

3 komentarze:

ujemny pisze...

Źle ta słoma nie wygląda. Jest szansa coś z niej jeszcze postawić

Krzysztof Lis pisze...

No właśnie, widocznie rozwiało z niej śnieg zanim zdążył stopnieć. A nawet jeśli się na ściany nie nada, to i tak na ściółkę się ją wykorzysta.

Anonimowy pisze...

fajnie że masz już to przyłącze Krzysztof - jurij