sobota, 23 kwietnia 2011

Rozdzielnica budowlana już jest

15 kwietnia dostałem od elektryka e-mail z fotką gotowej rozdzielnicy budowlanej, która pojawiła się ostatnio u mnie na działce.

Oto ta fotka:




Jeszcze nie miałem okazji zobaczyć jej na żywo, wybieram się tam we środę po świętach. Przy okazji zawiozę do zakładu energetycznego "Wniosek o sprawdzenie WLZ przyłącza i linii zasilającej oraz przyłączenie instalacji odbiorczej", który dostałem od elektryka pocztą.

Do zapłaconych wcześniej elektrykowi 2 900 PLN musiałem dopłacić jeszcze 600 PLN. Biedak wyceniając mi robotę zapomniał o uwzględnieniu jeszcze robocizny za wykonanie wykopu, w którym miał zostać położony kabel. Tak po prawdzie, to nie tyle musiałem (to nie mój problem, że się pomylił przy wycenie), ale uznałem, że tak należało zrobić. Więc póki co przyłącze elektryczne kosztowało mnie 3 500 PLN. Póki co, bo chyba jeszcze jestem coś winien zakładowi energetycznemu.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

NOI DOBRZE WAFLU JAK BY KAŻDY ELEKTRYK TAK BRAŁ TO CHOCIAŻ BY WIEDZIAŁ ŻE ŻYJE

macek pisze...

cholernie drogo, nie mogleś sobie sam tego zrobić ?