piątek, 24 sierpnia 2012

Podpisałem umowę kompleksową

Pojechałem dziś do Żyrardowa podpisać umowę ze spółką obrotu energią elektryczną. Pamiętałem, by wziąć "kupę papierów w teczce z prądem", czyli wszystko to, co do tej pory dostałem od spółki dystrybucyjnej (tej, która obsługuje sieć).

Na miejscu przypomniałem sobie, że nie wziąłem aktu notarialnego przeniesienia własności działki, który powinienem był wziąć. Okazało się jednak, że nie było potrzeby -- pan po drugiej stronie biurka sobie go z komputera wydrukował (czyżby między spółkami grupy PGE był jakiś bliższy kontakt? niemożliwe, przecież to zupełnie niezależne firmy ;)).


Chciałem grupę taryfową G12W, z tanim prądem w weekendy. Ale jak zobaczyłem ceny tego prądu (0,82 PLN w strefie dziennej i 0,38 w strefie nocnej), znacznie wyższe od cen w G12, zwątpiłem. W końcu i tak muszę mieć G11, bo inaczej musiałbym wpierw dogadać się ze spółką dystrybucyjną i dostać od nich jakiś papier. Przy eksploatacji działki w weekendy, zupełnie mi się G12 nie opłaca, więc w końcu to G11 nie jest takie złe...

Umowę kompleksową sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usługi dystrybucji dla odbiorców z grupy taryfowej G oraz C1x podpisałem, w ciągu 2 tygodni mają się ze mną kontaktować. Czyżbym miał prąd przed końcem września? :)

2 komentarze:

Janek pisze...

Czy to jest prąd budowlany?

Krzysztof Lis pisze...

Nie, taryfa G11 to grupa taryfowa dla gospodarstw domowych.

Prąd, który dostają ludzie budujący domy, to grupa taryfowa C11, czyli "pozostali odbiorcy z sieci niskiego napięcia".