wtorek, 28 sierpnia 2012

Wiadomości...

Dziś bez tematu przewodniego, a jedynie kilka nowości/wiadomości.

  1. Szukam kogoś do wykonania projektu przyłącza wodociągowego. Mapę mam, warunki techniczne też. Ojciec kolegi nie jest skłonny się podjąć, wysłałem parę maili, na razie cisza. Znacie kogoś, kto się tym zajmuje we wschodnim krańcu województwa łódzkiego?
  2. Dzwonili dziś do mnie z energetyki, żeby jutro podpiąć mi na działce prąd. Jutro tam między 11 a 13 nie będę mógł być, zaproponowałem popołudnie, ale może uda się w weekend, jeśli pogotowie energetyczne nie będzie miało żadnych pilnych spraw. Mają jeszcze dzwonić.
  3. Zmieniła mi się koncepcja budowy domku gospodarczego, co powinno ułatwić (i zwiększyć szansę na) choćby częściowe zakończenie budowy w tym roku.
Tyle, będę Was informować.

Brak komentarzy: