piątek, 30 listopada 2012

Projekt przyłącza wodociągowego

Jak widzę, kompletnie zapomniałem wspomnieć o tym, że udało mi się zacząć załatwiać projekt przyłącza wodociągowego.

W poniedziałek pojechałem do miasta będącego siedzibą mojego powiatu. Miałem się tam spotkać z projektantem instalacji wodno-kanalizacyjnych, którego po kilku tygodniach szukania udało mi się w końcu znaleźć w internecie.


Za projekt przyłącza wodociągowego przyjdzie mi zapłacić 500 PLN, plus dodatkowe 40 PLN za jego uzgodnienie z starostwie. Do tego dobrze byłoby też doliczyć koszt mapek, które robiłem wcześniej, a za które zapłaciłem już 450 PLN.

Za kilka tygodni projekt powinien być gotowy. Na szczęście do wykonania przyłącza wodociągowego nie potrzeba pozwolenia na budowę, wystarczy jedynie zgłoszenie zamiaru budowy. Więc jeden kłopot mniej.

Brak komentarzy: