niedziela, 28 kwietnia 2013

Domek na Google Maps i Street View

Od czasu do czasu zaglądam na Google Maps w poszukiwaniu nowych zdjęć satelitarnych mojej działki w lepszej rozdzielczości.

Kilka tygodni temu trafiłem na aktualizację mojej okolicy. Nie dość, że zdjęcia mają teraz znacznie lepszą rozdzielczość, to jeszcze widać na nich mój domek. Czy raczej jego dach.


Ten ciemnoszary prostokąt to dach mojego domku. A jasny ślad od strony granicy działki to rozłożona w charakterze ściółki słoma.

Ale kilka dni temu była spora aktualizacja Google Street View i teraz widać też moją działkę "z ulicy".

Tak wygląda od strony północnej.


Po przybliżeniu widać drzwi wejściowe oparte o północno-wschodnią ścianę, jeszcze niezamontowane. Widać też rynny i dwie beczki, z których ostała mi się tylko jedna, bo drugą ukradziono...


Od strony południowej trzeba odsunąć się trochę dalej, wzdłuż drogi, a następnie przybliżyć zoom, by zobaczyć niedokończoną południowo-zachodnią ścianę. To mniej więcej ten stan, który opisałem we wpisie z 9. września. Według Google zdjęcia wykonano we wrześniu 2012 r., ale nie wiadomo dokładnie kiedy.

Źródłem zdjęć oczywiście są Mapy Google.

Brak komentarzy: