poniedziałek, 4 marca 2013

Zgłoszenie budowy przyłącza wodociągowego

Według prawa budowlanego (ustawa z 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 1994 Nr 89, poz. 414, z późn. zm.), budowa przyłączy wodociągowych nie wymaga pozwolenia na budowę (Art. 29. 1. 20) ). Wymaga za to wysłania zgłoszenia zamiaru budowy.

No więc ściągnąłem ze strony mojego starostwa wzór zgłoszenia zamiaru budowy, wzór oświadczenia o posiadaniu prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, uzupełniłem oba dokumenty, wydrukowałem, zapakowałem do koperty i wysłałem wraz z projektem.


Napisałem, że do prac przystąpię po 15.04, choć w sumie można było to zrobić wcześniej. Tylko trzeba byłoby wcześniej wysłać to głupie pismo do starostwa... W każdym razie do tego czasu muszę znaleźć wykonawcę. :)

Tak czy siak, latem dobrze byłoby mieć na działce bieżącą wodę, bo przydałoby mi się na działce trochę betonu w paru różnych miejscach... ;)

Brak komentarzy: