wtorek, 27 maja 2008

Działkowe pomysły budowlane

Sporo ostatnio myślę na temat tego, co mógłbym zbudować sobie na działce. Wielkiego wyboru nie mam, ze względu na to, że nie mam za wiele pieniędzy. Ale im dłużej o tym myślę, tym bardziej wydaje mi się, że coś jednak powinienem koniecznie zbudować. :)

Na razie pomysły mam dwa.

Pierwszy z nich to ziemianka. Taka duża, wkopana w ziemię piwnica. Docelowo takie coś ma znaleźć się na mojej działce, a że można ją wybudować już bez pozwolenia na budowę (jeśli ma mieć powierzchnię użytkową mniejszą niż 25 m2), to tym bardziej od tego chciałbym zacząć. Póki nie powstanie dom, ziemianka pewnie byłaby wykorzystywana np. do trzymania podstawowych narzędzi ogrodniczych, których kradzieży bym się nie obawiał...

Drugi z nich to budynek gospodarczy -- warsztatowo-magazynowy. Zbudowałbym sobie coś takiego na leśnej stronie działki. W celu podobnym jak powyżej, docelowo (po zbudowaniu domu i przeprowadzeniu się do niego) wykorzystywany byłby jako moja pracownia, także siedziba mojej firmy. No i, co istotne, chciałbym go zbudować w technologii gliniano-słomianej.

Brak komentarzy: