wtorek, 22 maja 2012

Drewno na dach zamówione

Drewno na dach właśnie dziś zamówiłem. Zapłaciłem też zaliczkę. 500 PLN.

Zamówiłem deski grubości 40 mm. Będę z nich układać jedną warstwę bezpośrednio na krokwiach. Na to pójdzie materiał do krycia dachu.


Razem z transportem i rozładunkiem wyszło ponad 2 500 PLN brutto, przy czym zamówiłem tego drewna 2,4 m³, na zapas (też na inne projekty, przewidziane na później). Zobaczymy, ile faktycznie wykorzystam do krycia dachu, tym bardziej, że zamierzam wykorzystać trochę materiałów odpadowych z innych źródeł, jeśli uda mi się je pozyskać.

Powinno być gotowe na sobotę. Na sobotę umówiłem się wstępnie z bratem, że pomoże mi na budowie. Muszę więc jeszcze kupić okucia do montażu krokwi i jeszcze sporo gwoździ.

Potem jeszcze tylko kupić coś do pokrycia dachu (najpewniej gont bitumiczny, ale jeszcze rozważam inne opcje) i można czekać na żniwa i słomę, żeby murować ściany. :)

Brak komentarzy: