poniedziałek, 28 maja 2012

Koszty budowy domku (1)

Wczoraj po raz trzeci w tym tygodniu odwiedziłem działkę. Tym razem pojechaliśmy tam z kolegą, który miał dla mnie trochę materiałów budowlanych z odzysku. Jakieś sklejki, płyty OSB, a przede wszystkim trzy pary drzwi i wrota garażowe.

Przyda się to nie tylko do tego domku gospodarczego, który teraz powstaje, ale też do innych projektów, jak np. do toalety kompostującej, do której też się powoli przymierzam. Byłoby świetnie, gdyby powstała w tym roku...


Zaktualizowałem też tabelkę, którą widzicie na samym dole bloga. Pojawiła się tam nowa pozycja z kosztami domku gospodarczego. Na razie większość tej kwoty stanowi drewno, bo ok. 1 000 PLN zapłaciłem za konstrukcję, a 2 550 PLN zapłaciłem za drewno na dach.

Jeszcze sporym kosztem będzie materiał na pokrycie dachu (pewnie ponad 1 000 PLN), nie mam też pojęcia, ile mi przyjdzie zapłacić za glinę.

Jak skończę, podzielę się pełnymi informacjami o kosztach.

Brak komentarzy: