poniedziałek, 29 września 2014

Betonowy płot

Gdy ostatnio dotarłem na działkę, przeżyłem już kolejne zaskoczenie w tym roku.

Tym razem zaskoczył mnie nowy płot sąsiadów.


Niespecjalnie urodziwy, prawda? Sąsiedzi wymienili go z obawy przed włamaniami. A ja mam wrażenie, że taki płot wcale nie jest trudniej pokonać, niż niezbyt mocno napięty płot z siatki.


Piękny nie jest. Spory kawałek działki zacienia. To mnie trochę boli.

Z drugiej strony -- też odcina mnie od sąsiadów i ich psów, które strasznie się denerwują, gdy ktoś w nocy idzie do toalety kompostującej.

Szkoda tylko, że przy okazji wykonania płotu nie uchowały się sadzonki karagany syberyjskiej, które tam posadziłem parę tygodni temu... Co mnie nie dziwi, bo były niewidoczne...


A tak obrodził mi w tym roku topinambur.


Tu też wyrosło parę topinamburów, oraz jedna kukurydza.


A co poza tym? Nic, tylko ładne widoki i zapach myszy w domku...

18 komentarzy:

Domy drewniane pisze...

Wygląda trochę jak na cmentarzu :/ A tak serio współczuje pomysłów sąsiadów w przyszłości.

ogrodzik pisze...

nawet więcej powiem- taki płot jeszcze lepszy dla włamywaczy bo jak już wejdą to sąsiedzi i inni nawet nie widzą co dzieje się na podwórku także pełna swoboda ;p no ale jak chcą to niech żyją w takiej świadomości, że taki beton im pomoże ;p pozdrawiam :)

Robert pisze...

To chyba kwestia gustu - jednym taki płot się spodoba, innym nie. Faktem jest, że ostatnio wszystko co proste, kwadratowe i betonowe jest w budownictwie coraz bardziej modne.

Alex pisze...

No w czasach gdy tyle różnych ciekawych wzorów płotów betonowych, to ten niezbyt ciekawy. Nie można jednak zaprzeczyć że oferuje dużo prywatności...

admsystem.pl pisze...

Płot bardzo mi się podoba, ale nie zrobiłbym takiego u siebie, bo jest zbyt surowy.
Zapraszam na moją stronę internetową.

reggi.com.pl pisze...

Zdecydowanie wolę ogrodzenia metalowe.
Zapraszam na moją stronę, na której dostępna jest szeroka oferta ogrodzeń

Megi99 pisze...

Nie ma tragedii :) nie ma co przesadzać, betonowy płot piękny nie jest, ale lepszy taki niż ten, który ma mój sąsiad, rozwalające się wszystko, zbite w pseudolinię...

Katarzyna pisze...

Taki płot jest dobrym rozwiazanie w dziedzinie budowlanki, choćby na początek ponieważ zasłania wszystko :)

JK pisze...

Niestety nie trafiłeś na życzliwego sąsiada. Zawsze w przyszłości możecie porozmawiać na ten temat i wspólnymi środkami finansowymi wymienić betonowe ogrodzenia na siatkę czy też kute elementy.

Asia pisze...

Takie płoty są świetne, ponieważ dzięki nim zyskujemy trochę prywatności.

Mirek pisze...

Ja osobiście nie przepadam za betonowymi płotami, są mało ciekawe. Niestety alternatywy są zazwyczaj dużo droższe..

Podmurówki betonowe pisze...

No szkoda, że całość płotu jest wykonana z takich całych desek betonowych. Można było zrobić spód z całej, a górę z jakiejś ozdobnej, która przepuszczała by więcej światła.

Przemek pisze...

Betonowe płoty nie są wcale złym rozwiązaniem. Są dość solidne i co bardzo ważne nie obciążają tak strasznie portfela :)

fintesar pisze...

Płot faktycznie mocno niespecjalny, ale lepsze to niż siatka druciana

Marcin Podłogi pisze...

Nie wiem co o tym płocie myśleć... Z jednej strony dobrze mieć prywatność, ale wygląda to szpetnie, blokuje te piękne widoki i faktycznie daje dużo cienia tam, gdzie nie trzeba. Ciekawe, że nie musiałeś dopłacać, bo z tego co słyszałem, zazwyczaj "obie strony płotu" płacą za niego.

valdorn pisze...

Nie ma co demonizować tych płotów bo wcale źle nie wyglądają, na pewno lepiej niż porozwalane gruzy i druty

Więcej pisze...

Ciekawy wpis i ogólnie lubię tego bloga.

hydraulika siłowa śląsk pisze...

Dobrze wygląda ten płot, odgradza tak jak trzeba. Teren do koła również ładny, zielony, piękna okolica na wybudowanie domu :)