niedziela, 20 marca 2011

Wycieczka na szkieletową budowę

Wczoraj miałem zamiar odwiedzić budowę domu w technologii szkieletowej, którą mój kolega aktualnie realizuje w okolicy Warszawy.

Takie okoliczności przyrody nie zdarzają się zbyt często z dwóch przyczyn:
  1. kolega buduje praktycznie w całej Polsce,
  2. i budowa zajmuje mu 2 tygodnie, więc czasu na odwiedziny jest niewiele.
Teraz akurat okoliczności były sprzyjające, bo budowa trwa od wtorku w pobliżu Żabiej Woli, czyli niedaleko od trasy katowickiej.

Umówiliśmy się wstępnie na sobotę, ale nie byłem w stanie się wybrać, bo rozłożyła mnie jakaś grypa czy coś podobnego. :(

4 komentarze:

Joanna Zadrożna pisze...

W sumie ja jestem zdania, ze dla mnie na dom jest jeszcze za wcześnie i właśnie dlatego bardzo cenię sobie zakup nowego mieszkania. Tym bardziej, że jak już widziałam oferty https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html to właśnie takie mieszkanie w Gdyni mnie najbardziej interesuje.

Dagmara Fafińska pisze...

Często jest również także, że zanim jakaś budowa dojdzie do skutku to również należy otrzymać odpowiednią analizę środowiskową. Dla mnie takie raporty robiła firma http://eco-expert.eu/ którą jak najbardziej jestem w stanie każdemu polecić.

Adrian Moczyński pisze...

Całkiem długo przymierzaliśmy się do tego aby mieć własny dom, ale w końcu udało nam się ten plan zrealizować. Najbardziej jestem zadowolony z wyboru firmy https://www.wawerbud.pl/budowa-domu-sso/ która się właśnie pracami budowalnymi zajęła.

Wojciech Roszkowski pisze...

Przy realizacji naszego projektu rozbudowy firmy potrzebowaliśmy partnera, który zrozumie specyfikę naszej działalności i wyzwania z nią związane. Wybór https://zarzycki-konstrukcje.pl/ okazał się strzałem w dziesiątkę. Ich zespół wykazał się nie tylko imponującą wiedzą techniczną, ale także elastycznością i kreatywnością w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań. Dzięki ich wsparciu udało nam się zrealizować projekt, który nie tylko spełnia wszystkie nasze wymagania, ale także stanowi wartość dodaną dla całej firmy.