piątek, 30 września 2011

Dwustronny piec wolno stojący

Kolejna inspiracja.

No, może nie do końca inspiracja, bo jak napisałem, chcę mieć w domu zabudowany kominek.

Ale mimo to, ten piec wolno stojący z paleniskiem dwustronnym bardzo przypadł mi do gustu. W moim domu na coś takiego miejsca nie będzie, ale podoba mi się.


Powoli przekonuję się do sprzętów, które nie tylko są funkcjonalne, ale też wyglądają. Nie wiem, czy nie kupię sobie do mieszkania biokominka. Dla dekoracji, oczywiście, bo jako źródło ciepła nie chciałbym z niego korzystać (jest dużo za drogi w eksploatacji).

Stove 2

Prawda, że ładne? Foto znalezione na Flickrze, autorką jest Barn girl.W szczególności podoba mi się zestawienie tego kominka, szyby i podłogi z długich desek. Też bym taką chciał, choć z racji ogrzewania podłogowego zdecyduję się raczej na płytki podłogowe (choć też z wzorem drewnopodobnym).

5 komentarzy:

Adrian>> pisze...

Witam, posiadam piecyk wolnostojący w swoim domku letniskowym ale właśnie rozważam nad kupnem do domu właśnie dwustronnego. Obecnie jest ogromny wybór, tylko który jest najlepszy?

Marcin pisze...

Bardzo fajne są takie piecyki a zobacz sobie piec : http://www.foremski.com.pl/97-piece-na-pellet bardzo fajny i też jest taki stylowy retro, podoba mi się takie rozwiązanie do salonu.

Jøtul pisze...

Piece wolnostojące są piękne i funkcjonalne.

Dominika Starańska pisze...

Faktycznie jako dodatkowe źródło ogrzewania to i taki kominek fajnie się sprawdzi. Ja za to bardzo chętnie korzystam z ogrzewania gazowego. Jakiś czas temu zdecydowałam się na ofertę https://poprostuenergia.pl/gaz-dla-domu/ i na ten moment płacę niskie rachunki za gaz dla domu.

Mateusz Domański pisze...

Jeśli poszukujesz wysokiej jakości usług kominiarskich, to trafiłeś we właściwe miejsce. Na stronie https://kominiarz.warszawa.pl/ znajdziesz profesjonalną firmę, która oferuje kompleksowe usługi związane z konserwacją i czyszczeniem komina. Kliknij w link i zaufaj ekspertom, którzy zadbają o sprawne i bezpieczne funkcjonowanie Twojego komina.