piątek, 27 lipca 2012

Warunki techniczne przyłącza wodociągowego

Czy wspominałem już, że dostałem pocztą z urzędu gminy warunki techniczne przyłącza wodociągowego?

No to wspominam.


Ogólnie bardzo jestem zadowolony ze współpracy z urzędniczką, która te sprawy ogarnia, bo:

  • rozmawiałem z nią na przestrzeni kilku lat ledwie kilka razy, a już mniej więcej mnie kojarzy po nazwisku,
  • dość szybko załatwiła pismo z odpowiedzią na moją prośbę o wydanie warunków,
  • mimo, że się pomyliłem w piśmie (podałem zły numer działki), wystarczyło sprostowanie przesłane e-mailem,
  • oprócz samych warunków technicznych, w piśmie podała mi całą litanię rzeczy, które muszę załatwić.
Dzięki temu wiem już krok po kroku, co konkretnie mam zrobić, włącznie z uzgodnieniem lokalizacji przyłącza w pasie drogowym.

Same warunki techniczne są dwa:
  • zrobić rurkę z podanego materiału, o podanej średnicy,
  • przed pracami skontaktować się z konserwatorem wodociągu.
Mapka do celów projektowych się już robi. Sąsiadka wspominała (gdy byłem ostatnio na działce), że geodeci coś niedawno mierzyli.

Mam też już człowieka, który zrobi mi projekt -- będzie to (mam nadzieję) ojciec kolegi z pracy, od tego samego, od którego kiedyś dostałem ul z pszczelą rodziną.

5 komentarzy:

Mateusz Domański pisze...

Osobiście nigdy nie budowałem domu, więc nie bardzo wiem czy te wszystkie warunki muszą być obligatoryjnie spełnione. Jednak jeśli tak to trzeba te prace wykonać z najwyżsą starannością. Mimo wszystko gdy będziemy potrzebowali pomocy np. przy udrażnianiu rur to na pewno https://www.stankan.pl/udraznianie-rur-kanalizacyjnych/ ci specjaliści pomogą od ręki.

Wojciech Roszkowski pisze...

Akurat z tego co ja kojarzę to chyba takie warunki są określone już w planach. Dla mnie również liczył się podczas budowy instalacji wodnej i kanalizacyjnej, dobry sprzęt. Kupiłem praktycznie wszystko w https://www.dostudni.pl/ i z całego serca mogę powiedzieć, że polecam ten sklep.

Wojciech Roszkowski pisze...

Oczywiście jest to bardzo ważna kwestia, ale ja chcę jeszcze powiedzieć, że niezwykle ważnym jest to aby wiedzieć również komu zlecić takie prace. Ja bardzo zadowolony jestem z usług hydraulika https://hydraulikon.pl/ którego każdemu polecam.

Marta Wiśniewska pisze...

Remont łazienki to duże wyzwanie, zwłaszcza jeśli chodzi o instalacje hydrauliczne. Zaufany i doświadczony hydraulik jest tutaj kluczowy. Dla tych, którzy planują takie prace i szukają profesjonalnej pomocy, polecam odwiedzenie strony https://fachowenaprawy.pl/. Ich bogate doświadczenie w branży może być niezwykle pomocne.

Dagmara Fafińska pisze...

Kiedy moja toaleta nagle przestała działać, byłem zdesperowany, aby znaleźć niezawodnego hydraulika. Skorzystałem z usług https://rost.wroclaw.pl/ i byłem bardzo zadowolony z ich szybkiej reakcji. Hydraulik, który się pojawił, był bardzo profesjonalny i skuteczny. Naprawił problem w krótkim czasie i udzielił kilku użytecznych wskazówek na przyszłość. Jestem wdzięczny za ich pomoc i gorąco polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje profesjonalnej pomocy hydraulicznej.