piątek, 27 lipca 2012

Warunki techniczne przyłącza wodociągowego

Czy wspominałem już, że dostałem pocztą z urzędu gminy warunki techniczne przyłącza wodociągowego?

No to wspominam.


Ogólnie bardzo jestem zadowolony ze współpracy z urzędniczką, która te sprawy ogarnia, bo:

  • rozmawiałem z nią na przestrzeni kilku lat ledwie kilka razy, a już mniej więcej mnie kojarzy po nazwisku,
  • dość szybko załatwiła pismo z odpowiedzią na moją prośbę o wydanie warunków,
  • mimo, że się pomyliłem w piśmie (podałem zły numer działki), wystarczyło sprostowanie przesłane e-mailem,
  • oprócz samych warunków technicznych, w piśmie podała mi całą litanię rzeczy, które muszę załatwić.
Dzięki temu wiem już krok po kroku, co konkretnie mam zrobić, włącznie z uzgodnieniem lokalizacji przyłącza w pasie drogowym.

Same warunki techniczne są dwa:
  • zrobić rurkę z podanego materiału, o podanej średnicy,
  • przed pracami skontaktować się z konserwatorem wodociągu.
Mapka do celów projektowych się już robi. Sąsiadka wspominała (gdy byłem ostatnio na działce), że geodeci coś niedawno mierzyli.

Mam też już człowieka, który zrobi mi projekt -- będzie to (mam nadzieję) ojciec kolegi z pracy, od tego samego, od którego kiedyś dostałem ul z pszczelą rodziną.

Brak komentarzy: